Säljkoordinator till National Account Manager Samhall, Stockholm

Apply for the job
Ansök senast: 2024-06-15Plats: Stockholm

    Samhall är Sveriges viktigaste serviceleverantör. Vi erbjuder tjänster inom allt från städ, tvätt och fastighetsskötsel till logistik, tillverkning, handel och omsorg. Vi är rikstäckande med dryga 25 000 anställda på cirka 600 orter och omsätter över åtta miljarder kronor per år. Genom våra kunduppdrag utvecklar vi personer med funktionsnedsättning och vi lyckas så bra för att vi är bäst på att matcha rätt person till rätt arbete. Det ger en kombination av kundnytta, medarbetarnytta och samhällsnytta som inget annat företag kan leverera.

    Som person har du en god kommunikativ förmåga och har lätt för att samarbeta. Det är av största vikt att du är strukturerad och organiserad med ett ordningsamt arbetssätt. Du trivs med en koordinerande roll där du arbetar tvärfunktionellt med flertalet interna och externa kontaktytor. Du känner igen dig i Samhalls värderingar: Uppmärksam, Pålitlig och Engagerad.

    Vi söker dig som vill vara med och bygga Sveriges viktigaste företag. Samhall söker nu en Koordinator som ska hantera och utveckla de administrativa processerna för Samhalls största kunder. Tjänstens placering är Stockholm.

    Om rollen
    Du kommer ingå i ett team med 13 säljare och rapportera till Försäljningschef för National Account Managers. Du ansvarar för informationsflödet mellan säljarna i organisationen och ser till att avtal och kundunderlag är korrekt och uppdaterad. Du har flera interna kontaktytor som du samarbetar med tex kalkyl/anbud, ekonomi och driftorganisationen. Vi ser gärna att du vill utmana i att utveckla processer för att hitta smartare och effektivare arbetssätt. Du arbetare dagligen i masterfiler uppbyggda i Excell, Teams och andra interna system.

    • Administrera förändringar och uppdateringar i RAM-avtal
    • Bevaka och fördela frågor i Teamskanaler
    • Ta fram underlag för revisioner och leverantörsutvärderingar
    • Ta fram underlag inför kundmöten
    • Administrera masterfilen
    • Förbereda intern och externa presentationer

    Din erfarenhet
    Vi ser gärna att du har någon form av erfarenhet från försäljning, kanske som säljsupport/säljkoordinator då affärsmässighet är en viktig egenskap. Du har erfarenhet från en koordinerande och samordnade funktion och god vana att strukturerat hantera stora informationsflöden. Du är van att serva internt och ge support där organisatorisk förmåga, struktur och simultankapacitet är viktigt. Har du erfarenhet från en större organisation är det meriterande då du troligtvis har en förståelse för hur omfattande informationsflöden fungerar. Du är bekväm med att söka information och ta nya kontakter. Excell är ett krav då det är det främsta arbetsredskapet som används. Du har mycket goda kunskaper i Microsoft Office, Teams och framför allt Excel

    Om dig
    Som person har du en god kommunikativ förmåga och har lätt för att samarbeta. Det är av största vikt att du är strukturerad och organiserad med ett ordningsamt arbetssätt. Du trivs med en koordinerande roll där du arbetar tvärfunktionellt med flertalet interna och externa kontaktytor. Att vara lyhörd och nyfiken är viktiga egenskaper som får dig att utvecklas hos Samhall. Din framgång grundar sig delvis i att du kan driva frågor och samarbeta med andra nyckelpersoner i organisationen. Du känner igen dig i Samhalls värderingar: Uppmärksam, Pålitlig och Engagerad.

    Ansökan
    I den här rekryteringen samarbetar Samhall med Jerrie. Du söker tjänsten via jerrie.se med CV och personligt brev. Har du frågor tveka inte att kontakta mig. Urval sker löpande så sök gärna redan i dag. Frida Dire på 0703-00 10 16 frida.dire@jerrie.se

    Fackliga kontaktpersoner
    Vill du ställa frågor till facklig representant är du välkommen att kontakta: Siwert Ahlm Unionen, 070-546 87 17, Asim Zilic SACO, 070-359 45 15, Linda Hinderyd, Ledarna 072–2044967

    Samhall

    Samhall är Sveriges viktigaste serviceleverantör. Vi erbjuder tjänster inom allt från städ, tvätt och fastighetsskötsel till logistik, tillverkning, handel och omsorg. Vi är rikstäckande med dryga 25 000 anställda på cirka 600 orter och omsätter över åtta miljarder kronor per år. Genom våra kunduppdrag utvecklar vi personer med funktionsnedsättning och vi lyckas så bra för att vi är bäst på att matcha rätt person till rätt arbete. Det ger en kombination av kundnytta, medarbetarnytta och samhällsnytta som inget annat företag kan leverera.

    Frida Dire är rekryteringskonsult på Jerrie i Göteborg

    Ansvarig rekryteringskonsult

    Frida är rekryteringskonsult på Jerrie och inriktar sig främst på roller inom försäljning, HR och service/administration.

    Frida Dire

    Rekryteringskonsult

    +46 703 00 10 16frida.dire@jerrie.seLäs mer om konsulten
    logo

    Jerrie Göteborg

    Mässans gata 18 (vån 8)
    412 51 Göteborg

    +46 10 330 08 44
    kontakt@jerrie.se

    Jerrie Stockholm

    Klarabergsviadukten 70
    107 24 Stockholm

    +46 10 330 08 44
    kontakt@jerrie.se

    Följ oss

    FacebookLinkedInInstagram