Amido erbjuder lösningar för smart access till fastighetsägare, bostadsbolag, offentlig verksamhet och företag i Sverige och Norden. Bolaget grundades 2008, omsätter cirka 40 MSEK, har 35 medarbetare och huvudkontor i Göteborg. Amido AB är marknadsnoterat på Spotlight Stock Market (Ticker:AMIDO). www.amido.se
Vi söker en måldriven och engagerad säljare med erfarenhet av mjukvaruförsäljning inom B2B. Hos oss driver du hela säljprocessen och bygger långsiktiga kundrelationer inom fastighetsbranschen. Du kommer sälja vår verksamhetsmjukvara för administration av access - en lösning som kombinerar enkelhet med hög säkerhet och tillförlitlighet. Med fokus på värdeskapande försäljning får du vara med och leverera innovativa mjukvarulösningar som skapar trygghet och enkelhet för våra kunder.
Om tjänsten
Det här är tjänsten för dig som trivs med nyförsäljning där du får skapa förtroendefulla och långsiktiga kundrelationer och får driva hela säljprocessen, från första kontakt till avslutad affär. Du kommer ha ett nära samarbete med dina kollegor inom sälj och marknad för att maximera affärsmöjligheter. Din huvudsakliga målgrupp består av fastighetsägare så som fastighetsbolag, kommuner och regioner. Dina kunder kommer befinna sig i olika delar av Sverige och du har stor frihet i att själv planera dina resor till kund. I snitt kommer du resa en dag per vecka, oftast över dagen men det kommer även förekomma övernattningar ca en gång per månad. Du utgår från Amidos kontor i centrala Göteborg och rapporterar till COO Benjamin Kype.
Vi söker dig som
har minst 5 års arbetslivserfarenhet från en liknande säljroll inom B2B, gärna inom mjukvara. Du har en god förmåga att bygga kundrelationer och driva affärer till avslut. Du är van att jobba i CRM-verktyg som t.ex. HubSpot (om du har goda kunskaper inom just HubSpot är det ett plus).
För att trivas hos oss ser vi att du har ett starkt engagemang och en vilja att bidra till tillväxt och framgång. Du är självständig och målinriktad, med ett starkt kommersiellt sinne och förmåga att skapa förtroende. Du har lätt för att arbeta strukturerat och kan navigera mellan strategiskt och operativt arbete.
Vad vi erbjuder dig
Hos oss blir du en del av ett innovativt företag där du får stort eget ansvar och möjlighet att påverka. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö, flexibla arbetstider och möjlighet till hybridarbete. Här är du med och skapar framtidens accesslösningar för fastighetsbranschen!
Din ansökan
I den här rekryteringen samarbetar Amido med Jerrie. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult, Jonna Berglöv på jonna.berglov@jerrie.se. Du ansöker med bifogat CV och personligt brev (där du anger varför du är intresserad av tjänsten och på vilket sätt du tror att du skulle passa i rollen som säljare hos just Amido) på jerrie.se. Urval sker löpande så ett tips är att söka tjänsten så snart som möjligt, dock senast den 17 dec.
Amido erbjuder lösningar för smart access till fastighetsägare, bostadsbolag, offentlig verksamhet och företag i Sverige och Norden. Bolaget grundades 2008, omsätter cirka 40 MSEK, har 35 medarbetare och huvudkontor i Göteborg. Amido AB är marknadsnoterat på Spotlight Stock Market (Ticker:AMIDO). www.amido.se
Jonna är rekryteringskonsult på Jerrie och har främst fokus på tjänster inom fastighet, IT, försäljning och marknadsföring.
Rekryteringskonsult
+46 763 03 41 00jonna.berglov@jerrie.seLäs mer om konsulten →