I rollen som löneadministratör får du en bred roll där du hanterar alla delar av löneprocessen och har kontaktytor över hela organisationen!
Om rollen som löneadministratör
Som löneadministratör ingår du i vårt ekonomiteam som idag består av 8 medarbetare. Du arbetar närmast vår andra medarbetare inom lön som har ett övergripande löneansvar. Du kommer att ha fokus på våra yrkesmannalöner där du hanterar alla delar i löneprocessen såsom att:
Vem vi söker
Vi söker dig med relevant eftergymnasial utbildning inom lön alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet. Du har några års erfarenhet av lönehantering och är van att fördjupa dig i kollektivavtal. Tidigare erfarenhet från byggbranschen och yrkesmannalöner är mycket meriterande.
Som person är du ordningsam, noggrann och tar stort ansvar för ditt arbete. Du har lätt för att samspela med andra och kommunicerar på ett tydligt och professionellt sätt. I tjänsten har du mycket kontakt med vår verksamhet så givetvis är du social och tycker det är kul att kunna hjälpa till. Tjänsten kräver att du behärskar Officepaketet samt svenska i tal och skrift.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.
Vad du får
Vi har en trygg arbetsplats där vi trivs med varandra, vi har en öppen och rak kommunikation och vägen till snabba och riktiga beslut är enkel. I rollen som löneadministratör får du en bred roll med kontaktytor över hela organisationen och spelar en central roll. Vi hoppas och tror att du ska trivas hos oss – varmt välkommen med din ansökan!
Ansökan
Vi ser gärna din ansökan så snart som möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Rekryteringsprocessen kommer ta en paus fr.o.m. 10/7 pga. semestertider. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Garding Lindstrand på frida.lindstrand@jerrie.se.
Frida är rekryteringskonsult på Jerrie och inriktar sig främst på roller inom ekonomi, juridik och fastighet.
Rekryteringskonsult
+46 723 33 01 49frida.lindstrand@jerrie.seLäs mer om konsulten →