Kundsupport till Amido, Göteborg

Apply for the job
Plats: GöteborgArbetsform: On-site

    Amido erbjuder lösningar för smart access till fastighetsägare, bostadsbolag, offentlig verksamhet och företag i Sverige och Norden. Bolaget grundades 2008, omsätter cirka 40 MSEK, har 35 medarbetare och huvudkontor i Göteborg. Amido AB är marknadsnoterat på Spotlight Stock Market (Ticker:AMIDO). www.amido.se

    Vill du kombinera teknikintresse med service i en framtidsbransch? Amido söker dig som vill ge trygg och effektiv support i ett växande PropTech-bolag. Som en del av vårt Customer Success-team i Göteborg arbetar du med support, kundkontakt och problemlösning. Tjänsten passar dig som är kommunikativ, lösningsorienterad och i början av din karriär.

    Kundsupport till Amido, Göteborg

    Om rollen
    Vill du vara med och forma framtidens fastighetsteknik? På Amido får du chansen att arbeta i ett snabbväxande PropTech-bolag med marknadens ledande plattform för access- och behörighetsadministration. Som en del av vårt Customer Success-team i Göteborg är du en nyckelperson i att ge våra kunder trygg, enkel och effektiv support.

    Rollen passar dig som är tekniskt nyfiken, lösningsorienterad och trivs med att arbeta nära kund. Du blir en viktig del av vårt leverans- och supportteam – med målet att varje kundupplevelse ska bli så bra som möjligt.

    Arbetsuppgifter:

    • Ta emot och hantera supportärenden via telefon och servicedesk
    • Registrera och påbörja felsökning av tekniska problem
    • Hjälpa kunder att komma igång med våra system
    • Arbeta proaktivt med kundnöjdhet och teknisk vägledning
    • Samarbeta med utvecklingsteam och leveransprojekt
    • Bidra till dokumentation och förbättring av processer

    Vem du är
    För att lyckas i rollen tror vi att du är kommunikativ, pedagogisk och analytisk. Du gillar problemlösning, är strukturerad och har en naturlig känsla för service – både internt och externt. Du är trygg i både svenska och engelska, i såväl tal som skrift.

    Vi söker dig som:

    • Har gymnasial eller eftergymnasial utbildning, alternativt motsvarande erfarenhet
    • Har ett intresse för teknik, digitala plattformar och kundservice
    • Vill utvecklas i en roll som kombinerar teknik och kundkontakt
    • Har god samarbetsförmåga och trivs i team
    • Det är meriterande om du har erfarenhet av:
    • Ärendehanteringssystem
    • Applikationssupport (som superuser eller admin)
    • Microsoft SQL, nätverk eller Windows Server
    • Passersystem som Aptus, RCO eller liknande

    Detta är en instegstjänst som passar dig som nyligen påbörjat din yrkeskarriär. Vi lägger stor vikt vid din vilja att lära och utvecklas tillsammans med oss.

    Vad vi erbjuder dig
    Du blir en del av ett engagerat och teknikdrivet företag med hög kompetens och ambition. Vi tror på intern utveckling och ser det som naturligt att våra medarbetare växer in i nya roller. På Amido finns en inkluderande kultur, god stämning och mycket skratt – och självklart en genomtänkt onboarding med mentorprogram.

    Tjänsten är på heltid med placering i Göteborg. Amido erbjuder smarta, molnbaserade lösningar som effektiviserar och säkrar access till fastigheter – något som gör verklig skillnad för både fastighetsägare och samhällsaktörer.

    Ansökan
    Välkommen med din ansökan! Urval sker löpande. Har du frågor? Hör gärna av dig till rekryteringskonsult Helene Hagman, 070-820 47 04, helene.hagman@jerrie.se, LinkedIn.

    Vi på Jerrie arbetar med en rättvis urvalsprocess som är kopplad till en kravprofil. Vi använder inte AI i screening och urval – alla ansökningar läses av en människa. Läs om Jerries rekryteringsprocess här: [https://jerrie.se/rekryteringsprocess]

    Amido AB

    Amido erbjuder lösningar för smart access till fastighetsägare, bostadsbolag, offentlig verksamhet och företag i Sverige och Norden. Bolaget grundades 2008, omsätter cirka 40 MSEK, har 35 medarbetare och huvudkontor i Göteborg. Amido AB är marknadsnoterat på Spotlight Stock Market (Ticker:AMIDO). www.amido.se

    Helene Hagman är rekryteringskonsult på Jerrie i Göteborg

    Ansvarig rekryteringskonsult

    Helene har varit rekryteringskonsult på Jerrie sedan starten 2012 och är specialiserad inom sälj- och marknadstjänster med digitala marknadstjänster som favoritområde.

    Helene Hagman

    Rekryteringskonsult

    +46 708 20 47 04helene.hagman@jerrie.seLäs mer om konsulten
    logo

    Jerrie Göteborg

    Mässans gata 18 (vån 8)
    412 51 Göteborg

    +46 10 330 08 44
    kontakt@jerrie.se

    Jerrie Stockholm

    Klarabergsviadukten 70
    107 24 Stockholm

    +46 10 330 08 44
    kontakt@jerrie.se

    Följ oss

    FacebookLinkedInInstagram